Efterårets program

Børne/ ungetræning for de 7-13 årige

Tirsdage kl. 16-18 med start tirsdag d. 14. sept. og frem til tirsdag d.14. dec. Dog ikke i uge 42. Vi er enten på banerne på Halvejen 3 eller vi går i Hirtshals Idrætscenter Halvejen 2, hvis det er for koldt eller vejret er dårligt.

Tilmelding på hjemmesiden www.hirtshalstennisklub.dk gå til: Bookingportal/ tilmelding/ Børn og unge træning/ medlem eller ikke-medlem.

Du kan også møde op tirsdag d. 14. sept. kl.16 ved klubhuset, hvor vi danner hold.
Træner: Cecilie Høi Jensen

Pris for nye medlemmer: 350 kr.

Tæppetennis vintersæsonen 2021 -2022

Vi tilbyder spil på tæppe i Stendyssehallen Horne hallen i tidsrummet fredag kl. 14 -søndag morgen kl. 09

Vi spiller fra uge 43-51 og uge 1-7

Pris 700 kr

Tilmelding www.hirtshalstennisklub.dk gå til: Bookingportal/Tilmelding/Tæppetennis i Horne 2021-22

Tennis for alle

Mandag, onsdag og fredag kl. 10.12 udendørs fortsætter, så længe vejret er til der. Alle er velkomne og skal bare møde op.

Individuelle bookinger udendørs er naturligvis stadig mulige, vi tager ikke nettene ned i vinterperioden.

På vegne af bestyrelsen

Susanne