Booking af baner via App

Instruktion - Booking af tennisbane via App

Metode til booking af tennisbane via App for medlemmer hos Hirtshals Tennisklub.

1. Start Appen “ForeningLet”.

2.1 Indtast din email adresse og dit kodeord. Kodeordet er det kodeord du har fået fra Hirtshals Tennisklub. Hvis du har glemt kodeordet, tryk på „Glemt kodeord“ og indtast din emailadresse og aktiver „send email“. Kodeordet kommer nu med mail i din indbakke.

2.2 Hvis du har været logget ind tidligere, så er du logget ind automatisk.

3.Aktiver “booking” i menuen.

4.Vælg og aktiver den dato du ønsker at reservere en bane.

5.Vælg den bane (Bane 1, 2, 3 og 4) du ønsker at reservere.

6.Stil cursoren på “vælg personer” og indtast de 3 første bogstaver (fornavn) på den du ønsker at spille med. En liste med de navne som passer til din søgning, bliver nu vist. Vælg det ønskede navn ved at trykke på navnet. Er I flere om banen søges de resterne navne på samme måde.

7.Aktiver “opret booking”

8.Du kan kun reservere 1 time ad gangen. Ønskes der reserveret 2 timer foretages samme procedure igen fra punkt 4.