Endnu en flot donation

Lokal opbakning også fra Nordea-fonden

Glade spillere på tennisbanerne i Hirtshals Tennisklub modtag onsdag et flot bidrag til vores Padel/Multibane projekt fra Nordea Fonden.

Filialdirektør Betina Jensen kom med en stor check på kr. 50.000. Det er Betina 2 fra højre.

Planen er, at vi etablerer 2 multibaner, hvor der kan spilles både padel, minitennis, badminton (udendørs bolde) pickleball - en meget hurtigt voksende sport - floorball, evt volleyball etc. Der kommer heldigvis hele tiden nye spil til, så der bliver mange muligheder.

Vi arbejder for, at specielt vores børn og unge i Hirtshals kan få mulighed for at dyrke flere forskellige ketsjerspil inkl. padel, at de bliver inkluderet i vores klubmiljø og meget gerne tager familien med.

Flere firmaer i byen har udtrykt deres interesse og støtte til projektet, det gælder både udgravning til fundament, hjælp til grej og bidrag med penge. Vi vil give mulighed for virksomhedsaftaler, når den tid kommer. Vi er ved at være halvvejs og vi håber, at vi kommer i mål med alle pengene i løbet af foråret.